Dålig uppdatering

Jag vet att jag har varit grymt dålig på att uppdatera bloggen, inte för att jag vet om det är spec många som läser den, men jaa. Jag vet som inte riktigt vad jag ska skriva om! jag tkr själv det inte är så kul att läsa andras bloggar som de bara står om vad dom gör om dagarna, utan skulle som vara kul att lägga till någonting man kan skriva om! typ dagens låt lr dagen film lr någonting liknande! Uppskattas till er som ger förslag! :)

Som de flesta vet har jag haft en jobbig tid, men den börjar gå över. Smärtan är inte densamma och jag kan äntligen fara till skolan! Jag har aldrig känt såhär att jag vill verkligen till skolan och jag vill verkligen gå på lektion! Kan vara för att min mormors dröm var att jag skulle bli sjuksköterska. Och jag var verkligen taggad på det, jag skulle läsa upp kurser som man var tungen ha för att kunna gå den utbildningen, men då när väl mormor försvann och allt prat om att jag skulle bli sjuksköterska försvann, så fanns det ingen glädje kvar med det yrket. Men man får väl se den känslan kanske kommer tillbaka när man väl ska fundera på saken. Men mitt intresse för att hjälpa andra människor finns kvar :) Man vet ju aldrig vart livet bär av!

Och en till grej, jag vet att det alltid är trevligare att gå in på ens blogg som har bilder, men jag vet inte riktigt vad jag ska he upp! om jag ska lägga upp en bild på mig, lr mig och en kompis, lr bara en kompis osv. Jag har ingen som helst aning när det gäller den fronten. Så de skulle oxå uppskattas om ni gav förslag på de! :)




Den här dikten fick jag av daniella för ett bra tag sen! :)
Och jag ville bara lägga upp den för jag tyckte det var så otroligt
gulligt av henne! :)<3

Som du redan vet så mådde ja ju dåligt när ja var me dej mest pga
alla kilar, men om ja ska vara ärlig har de bara blivit värre sen vi
sluta vara me varandra som mest, fanns ingen å finns ingen av mina
kompisar som stötta mej så mkt som du gör, saknar de massor tiderna
när ja läste de3 dära börja jag gråta, ja tror faktist du är en av
sakerna som fattas i mitt liv, känns som en bit av mig är borta :/
men ja hoppas, som ja alltid gjort att nån dag de blir som förut!
Tappar aldrig hoppet av den önskningen! Du ska veta du är förtfarande
min bästa vän, vare sig ja kollar tillbaka i tiden lr så som de är nu
så vet ja att du är den ja kan kalla en äkta vän!

hoppas nu, sen och föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0