Teckenspråk :|

Nu har man teckenspråk ;/ tror dock det hade varit roligare ifall man visste verkligen att man kunde komma upp till ett g! Men jag vet att jag inte kommer få g, så jag lägger inte speciellt mycket energi på det hela. Kanske hade gjort det om Ida var hära någon gång ;) hehe Men hon är ju borta hela tiden, så de blir så tråkigt att vara på lektionen ;/ att sitta helt ensam, inte för att det gör någonting. Men om man bara vill ta en paus lr nå så finns det ingen att prata med utan man måste vara igång hela tiden.
 
Idag ska jag dock bara vara i datasalen så då är det som lugnt! Kan skriva hära, kanske lägga upp nå bilder, lr helt enkelt bara kolla runt på internet! Än att sitta i ett klassrum och se alla ha någonting att vara stolt över att dom till och med får ett vg och jag sitter hära har typ
ig och inte ens vill försöka.. Varför ska jag ta extra kurser? Allt detta pgr av att mormor mått som hon har gjort, och att det har påverkat mig.. Inte speciellt smart. Men man får väl göra det bästa man kan, och det är ju inte direkt att sitta hära och skriva! ^^ kanske borde göra de jag ska göra ;p

haha tur man kan ha  xD just när jag skrev, hörde jag att någon kom så jag tog upp sidan med teckenspråket och där kommer min lärare xD HAHAHA. hon märkte då ingenting iaf ;p

Jag är då glad att min mentor förstår mig och verkligen ger mig en till chans med studiebidraget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0