Sängdags

Nu är det snart sängdags, fast måste kolla igenom teckenspråket som jag kom på att jag kunde ta reda på genom internet :| och kommer inte kunna somna om jag inte vet att jag inte kollat igenom det! Drygt och jobbigt äre.

Idag iaf har jag varit med christoffer tills pappa kom och hämta mig, och inte hann jag göra mkt innan  Jonas och Kg kom och hämtade jonas tröja och sen vart de för oss att fara till coop för att köpa hårfärg och godis! ;) sen följde jag med dom till Jessika där spelade vi kort och prata! sen fick dom skjuttsa hem mig, så jag duscha sen spenderat kvällen framför datorn ;p höhö. Ikväll blir det att se Dirty Dancing han ju aldrig se den sist jag skrev så blir att se den ikväll ist! :) hehe

Jag tkr att det är konstigt, man börjar inse för sent när man verkligen saknar en kompis när man känner som att man håller på att tappa den! så känner jag för tillfället, och jag säger bara förlåt pernilla du och jag var hur tajta som helst men nu verkar vi bara glida ifrån varandra mer och mer. Men vi ska ordna upp det. De lovar jag, och jag hoppas verkligen att vi inte mister varandra. jagälskardig<3



Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag vill aldrig mista dig gumman! vi måste ordna det här, jag saknar dig så mkt:(

2009-02-10 @ 14:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0