Övningskörning

Inatt gick det riktigt bra att sova, trodde inte det skulle göra det!
Nog för att jag grät innan jag skulle somna, men de är ju klart man gör det!
Men det kommer bli bra, nu måste jag angagera all min energi till skolan,
för jag ligger nämligen inte bra till dära ;/

Idag efter skolan måste jag fara och köpa en ny brunkräm, sen ska jag och pappa ut och övningsköra!
Jag har nämligen panik att börja lära mig köra bil, fast det är kvar 4 månader så vill man ändå kunna mkt! :) hehe
Sen vet jag inte om de händer nå ikväll, men det gör inte mig någonting. De kan oxå vara skönt att slippa göra någonting.
Att bara ha en hemmakväll själv, det skulle vara hur bra och skönt som helst, att kunna vila från allting :)



jag är inte starkare än någon annan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0