One of my best friends <3

Daniella Stenberg



Denna tjej har jag känt sen 6:an, och det har varit mkt "tjaffs" mellan oss
under 6:an, men vi fixade till det, och blev bästa vänner. Vi har dom mest
otroliga minnen man kan ha! Allt från att spela fotboll tillsammans till att
vara med varandra/träffas varje dag! :) Vi är så himlades lika på sättet eller
vad man nu ska säga, hon bryr sig mycket om andra, tänker väldig lite på
sig själv, och hon är en av mina bästa vänner! Vi två har gått igenom allt
för mkt tillsammans, men de är sånna saker som får en att komma ihåg! :)
Jag är så glad att vi har gått med varandra sen 6:an och kommer gå med
varandra till 3:an, sen då flyttar jag och lämnar dig gulle! :) men jag finns ändå
alltid vid din sida (: .Du är en helt underbar kompis daniella =)
jagälskardig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0