ne, nu blir jag rent besviken ;)

Vars är kommentarerna från er som läser min blogg?
Det är så pass dålig uppdatering på grund av att
jag inte vet vad jag ska skriva :p och ni ger mig inge tips :)
kom igen nu! ^^ jag vill ju veta vad ni vill läsa om ^^,
ni kan nog erkänna själv att det inte är så trevligt/kul
att läsa ens blogg som bara skriver om vad den gjort?
Ge mig tips! :)
Jag blir besviken om de inte kommer en enda kommentar :p
då kommer jag däremot ta bort bloggen ;p hehe

För övrigt så har jag skaffat en ny blogg
http://www.pointblog.se/?go=emelielarsson'

Ni kan gärna kika in där oxå! :) hehe

Christoffer skulle nämligen sova här inatt, men han fick inte på grund av att han varit borta så mkt hemifrån
Men jag får ju träffa han på lördag! :) och kommer säkert ringa han imorgon, lr så får han ringa mig ;) vi lär ju
se vad som blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0