Hemma kväll en fredag! :)

Idag vart det en hemma kväll för mig :) ganska sköt dock, ska jag säga! ^^

Jag håller på för fulla muggar på med mitt och Daniellas företag, går väl sådär men vi kommer fixa det! =)
Jag håller på med prislistan och lite annat smått och gott xD hehe

Ikväll blir det inte speciellt mkt gjort, skulle hinna göra företaget och hinna plugga och städa. Men dum som jag var så glömde jag teckenspråkspärmen hemma :O får väl fråga om jag får göra provet på tisdag ist. Då är alltså jag ledig på söndag babes ;) hehe lr nä de är jag ju inte, min dag ska spenderas med Daniella de var riktigt längesedan vi umgicks. Okej vi träffas varje dag i skolan, men verkligen spendera en hel dag med! Det saknar jag, men tur som är så träffar jag henne nu för tiden nästan varje dag! ^^ och kul är de ska jag säga ! hehe

Denna film såg jag idag



Save the Last Dance 2 Uppföljaren till den heta filmen SAVE THE LAST DANCE utspelar sig precis som föregångaren i New York, där Sarah (Izabella Miko) har kommit ett steg närmare sina drömmars mål på Juilliard. Hennes övertygelse sätts på prov när hon slits mellan sin talang inom klassisk dans och sin passion för tuff hip-hop. Följer hon rådet från den skärpta, sexiga musikern Miles Sultana (Columbus Short) eller uppmaningarna från sin stränga lärare Monique Delacroix (Jacqueline Bisset)? Denna efterlängtade uppföljare om drömmar, hip-hop och att hitta sin plats i tillvaron innehåller några av de hetaste hip-hop-hitsen just nu och framträdande av R&B-stjärnan Ne-Yo.


Kan inte säga direkt att filmen var jätte bra så jag skulle kunna se den igen, vart rent besviken eftersom jag sett 1:a filmen. Men alla har ju olika åsikter som sagt! ^^ hehe

Ikväll blir det att se how she moves



Raya, en begåvad student och dansare på en elitskola, måste återvända hem och börja på en kommunal skola efter hennes systers död, som hade med droger att göra. Hon har en rival, Michelle, och de tävlar om vem som är den bästa dansaren. Raya övertygar Bishop att låta henne gå med i hans danstrupp för män som förbereder sig för en kommande tävling.

Kan faktiskt tänka mig att detta är en bra film! ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0