Helgen! ^^

Fredag- Efter jag och Daniella slutat så gick jag, hon och pelle upp till fordons för att vänta på att christoffer skulle sluta! :) Men då gick dom till stan så jag stanna kvar på fordons tills han sluta! :) när han väl gjorde de åkte vi med robin i hans klass till sunes där vi åt, sen drog vi hem till mig, tills vi skulle på bio halv 6 för att hämta biljetterna. Vi såg nämligen Revolutionary Road den filmen rekomenderar jag inte, den ser mkt bättre ut på trailern och låter mkt bättre när man läser om den, men ikket ^^ höhö. Sen när bion var slut så for jag och christoffer hem till mig, vi la oss och såg film sen somnade vi! :)

Lördag- Vi steg upp vid 9 för att daniella och pelle skulle komma vid 10 för att vi skulle nämligen ut och köra skoter ^^ höhö. Vi var iväg vid halv 11 och var ute med skotrarna till 8 tiden! orkar inte riktigt skriva vars vi var men vi mötte då först robin sen mötte vi june och linda! ^^ men alla trilla av en efter en! ^^ hehe . men då bestämmde vi oss för att daniella och pelle skulle följa med till christoffer för att ha lite socialt umgänge! ^^ och jag fråga daniella om dom hitta, men de var lika bra att christoffer följde med, så dom små inte kör vilse ;) det är inte lätt att vara daniella stenberg! ;) hehe men vi fick även sällskap av Jonas, Madde och Danne! vi for senare till en fest som inte var nå rolig alls, dom bara skrek osv! så när jag och christoffer kom hem, så slockna vi nästan dirr! ^^




Vi väntade på robin! ^^






Söndag- Jag och Christoffer var uppe vid 9 för att gå ut och gå med hundarna! :) vi var ute och gick kanske 30 min det var riktigt skönt väder ! så då bestämde vi oss för att fråga om daniella och pelle ville ut med skotern och grilla! :) och såklart ville dom ju de, men innan vi for till dom så for vi förbi johanna ohc hälsade på henne, så de blev att hon oxå följde med! ^^ riktigt skojj alltså! ;) Jag och johanna tog hennes skoter så fick christoffer köra min ;p hehe vi for till vitsjön och grilla, där träffade vi jonas och jim som vi sen satt och grilla med ^^ sen bar det av hemåt att lämna av johanna, sen for vi hem till christoffer för att han skulle duscha osv ;p men vi tog oss inte iväg från han föränn 5 kanske, vet inte rikgti xD hehe så när vi var i böle skulle vi höra med daniella och pelle om dom skulle följa hem till mig, men då hade dom inge bensin och sånt, så vi for hem till mig själv! jag fick såklart göra middag till mig och han men it gjorde det någonting (: tihi Han for senare till danne och jag stannade kvar för jag hade någon grym huvudvärk ;o men sen kom han tillbaka så la vi oss och såg film och bara mös! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0