Dagens filmer

Jag såg nyss klart how she moves eftersom jag var så himlade trött igår då jag skulle se den så jag somnade xP
Den filmen var väl sisådär, ingen jätte bra film men ändå :p hehe
Nu blir det att se

Dirty Dancing



Det är sommaren 1963. 17-åriga Baby (Jennifer Grey) är på semester med sin familj. På deras hotell arbetar Johnny (Patrick Swayze) som danslärare, men när Baby möter Johnny för första gången är det något helt annat än vals och rumba han ägnar sig åt - en svettig, sensuell dans som sätter hela kroppen i brand - Dirty Dancing...


jag har sett den här filmen förr, och jag älskar den lika mycket fortfarande :) hehe
ganska gammal film, men BRA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0