Dagen!

Humör: glad
Gjort:  Nyss duschat
Planer:  Se film med Christoffer
Ser på:  dataskärmen
Lyssnar på:  Laurel Music- No one wants forever
Läser: Ingenting
Äter: Åssit ;p
Bästa: Snart sommar :)
Sämsta:  Att det är för kallt
väder:  Kallt och kyligt
Kläder: t-shirt och mjukisbyxor
Hår: utsläppt


Idag har jag varit med Daniella och Pelle! :) Efter skolan for vi och åt på Sunes sen for vi hem till mig och spelade kort, pratade och sånt ! :) riktigt kul! ^^ hehe
När daniella for så färgade jag mammas hår sen gick jag direkt in i duschen.
Så nu väntar jag bara på christoffer sen blir de nog att se film!
Men jaa! haha. kanske kommer ett filmtips när jag sett någon film! :p hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0