Begravningen ;/

Dagen började med att jag och christoffer steg upp 8, sen var de bara börja göra sig klar
för att fara till annelunds gården, där vi skulle fixa mackor och sånt ^^,

sen vid 20 i 11 så for vi till kapellet där julia var! :) så jag prata med henne, sen gick vi och satte oss
När musiken kom, och tankarna flöda så börja man direkt gråta. Man kunde inte riktigt förstå vad som
hade hänt, att det verkligen var sant alltihop, de var inte bara en dröm..
Och julia sjöng underbart fint, jag tackar henne så mkt för att hon ställde upp för oss, och kunde sjunga! :)
ingen kunde ha gjort de bättre! :)

men de vart lugnare när man kom tillbaka till annelunds gården och fick prata med alla om någonting
kul ist för att sitta i kyrkan och tänka på allting dåligt, men ändå allting fint alla säger om mormor <3

Jag fick nämligen oxå ett sms av daniella, och hon undra hur jag mådde. När ens vänner frågar sånt när dom egentligen vet hur man mår, börjar man på något vis må bättre, för man vet att man har ett eget liv, kompisar/familj/pojkvän/släkt osv som bryr sig och finns i alla lägen! Så Daniella du fick mig verkligen att tänka om i rätt läge! :) tack sötnos <3
Jag pratade även med johanna när jag var därborta, och tack verkligen. Jag vet att ni vill så gärna att jag ska må bra och ni får mig att må bra. <3
Och som tur var christoffer där och stöttade mig genom alla tårar, så tack gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0