4 dagar kvar

Nu är det bara 4 dagar kvar eller 5 om man räknar med idag.
Men begravningen är alltså på onsdag, och jag vill aldrig
att den dagen ska komma. Jag vill inte få upp minnen
som man inte vill ska existera. Man kommer ju aldrig
glömma en person som har betytt allt! 

Jag saknar de gamla tiderna, jag saknar att vara den glada kompisen som aldrig var ledsen
Jag saknar att ha min mormor vid min sida, och alltid ha kul inte bara få massa kritik!

Jag vet inte vad som har hänt med mig på senaste tiden, men de är väl någonting som jag måste ta reda på
Och förlåt allihopa att jag är som jag är nu för tiden. Men ni vet alla varför, men verkar som att allting är upp till mig
att det är jämt jag som ska höra av mig, att det jämt är jag som ska ställa upp.. och jag ställer alltid upp, men kom inte
bara till mig när ni är ledsna, ni kan väl höra av er för att hitta på någonting oxå!?

Kommer nog inte bli nå skola på torsdag det beror på om jag kan sova på natten ;(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stumpan, du vet jag finns här.

2009-02-07 @ 14:36:19
URL: http://idajohannalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0