1 dag kvar

Idag efter skolan kommer det inte bli mkt alls. Jag kommer däremot måste gå hem och hämta pengar sen gå till stan för att köpa en vattenfast mascara och en ny brunkräm.

Nu är det en dag kvar, och jag längtar inte alls, jag har fått vissa tecken på att du finns med mig. Och ja jag tror på sånt.
Jag har sett underliga grejer hända sen du försvann, och jag tror verkligen att det är du som vill visa att du inte glömt mig! :)

Ikväll kommer vi vara i någon lokal i annelund där vi ska fixa till för morgon dagen. tur att jag har så mkt stöd från alla håll, de betyder väldigt mycket för mig. Men för tillfället vill jag bara sova, jag vill inte vara på skolan, jag vill inte att morgondagen ska komma. För jag vill inte släppa taget om dig, det kommer inte gå!

Jag vill inte att det ska vara såhär mellan oss när vi imorgon kommer träffas och båda kommer vara ledsna!
Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vad jag kan göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0