Helgen blev lugn! ^^

Idag har jag inte gjort så mycket alls, har inte funnits någon ork alls :o
Vi har typ sett film, tv och spelat kort!

Men nu på kvällen har jag gjort lite läxa som ifs ska in nästa vecka men lika bra att göra bort den när man ändå inte har så mycket att göra.
Har även pluggat lite teori, ska in på körskolan imorgon och plugga lite sådär, och boka prov ! :)

Och föressten är Daniella nu sjuk, så denna vecka kommer bli riktigt tråkig om hon är sjuk!
Men får hoppas hon blir frisk! :)
Och får se om dom på Scorett vill att jag kommer imorgon, tänkte på grund att jag är förkyld, och har haft lite feber i helgen :o Men om dom vill att jag ska vara där, så självklart far jag dit, tänker mest så man inte smittar dom xD hahah.

Men om de blir att dom vill helst att jag ska stanna hemma kanske de blir att fara till christoffer och hjälpa han att måla annars ska jag plugga och städa rummet ;D hehe

Helgen annars har spenderats med Daniella, Johanna och Pelle.
Vi har som haft filmkvällar hela helgen, men daniella lyckades inte värst bra fredagen men lördagen fixa hon den!
Vi skulle nämligen ha Sagan om ringen maraton men vi hitta aldrig 1:an på hennes USB så vi slog på 2:an men sen då vi väl skulle se 3:an så hitta vi ju den självklart xp hehe,

Men såg däremot aldrig klart 3:an eftersom vi var så pass trötta så christoffer fick komma och hämta mig och johanna så alla fick lägga sig och sova xD hahah.

 


Ni kan göra en lugn helg allt för rolig! :)
Älskar er brudar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0