Första dagen på APU;N

Första dagen gick skit bra, jag är jätte nöjd över mitt ställe.
Personerna som jobbar där är urgulliga, och sociala ;D
Det är ett STORT PLUS för min del! :)


Annars har jag inte gjort så mycket idag, har bokat ny prov tid osv.
Har även varit med Christoffer ikväll! :) ( den jävlen har smittat mig, så nu är jag oxå förkyld :@ hahaha )
Iallafall vi har spelat kort med mamma och stigge, jag och mamma har sjungt i telefonen för Pelle´s mamma som fyller år idag! :)
GRATTIS TILL HON :)

Men nu har jag tänkt duscha sen lägga mig och se en film, kanske läsa om de i engelska boken så jag vet vad jag ska prata om imorgon på engelskan xD haha

Ska försöka ta mer bilder, men de är så jäkla komplicerat att lägga in bilder från min mobil, men får nog ta med kameran xD ska se hur många lektioner jag och stumpan har tillsammans imorgon, så hon får vara med på några :D haha

Men sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0