dagen är slut

Nu är det snart tv time, alltså ska se klart heroes serien, som jag har typ hållt på att se i 6 månader xD
Men nu har jag börjat om med den, eller börja från 3 sesongen! ^^ hehe

Idaf kom christoffer hit och höll mig sällskap! :)
Vi såg film och spelade kort, senare kom han på kvällen oxå och fika och spela kort med oss! :)
Men tyvärr for han hem, och jag får sova själv :(
Fast måste ju vänja mig nu när han snart följer med Danne upp till Boden och jobbar :p

Imorgon blir det att stiga upp klockan 7 för att göra sig klar för att fara och plugga :p
Sen blir det apu:n till hur länge vet jag inte. Men hoppas christoffer kan sova hos mig imorgon, eller iaf jag hos han! :) Saknar att sova med han nu :(

Men annars tror jag inte de händer så mkt imorgon. Det blir då däremot ett stort försök med att sluta röka! :p
Eftersom dom på apun inte tkr om så mycket att man tar många små raster för att dom är så få i butiken.
Men jag tror jag kommer fixa detta! :)

Men sov så gott :)


Jag älskar dig christoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0