Tisdag! ;S

Idag orka jag knappt fara på skolan, pgr av att på morgon har jag bara 2 lektioner. sen ett hål från 10 till 1 så christoffer ska skjuttsa hem mig och Daniella! :) Sen klockan 1 har vi drama så då kommer han och hämtar oss xD haha.
Sen halv 2 far jag till Piteå Trafikskola eftersom jag har en körning idag så efter den ska jag hem, och vänta till halv 5 för då börjar teoristarten! :p

när jag är klar där ska jag och christoffer ska äta, sen far vi till öjebyn, där kvällen ska spenderas med kolle och ida, vi ska spela Alias ;D som att jag och christoffer kommer att äga! ^^

Nu 'r det slut för mig, måste hänga med så att man inte får IG på provet :S =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0