Sista dagen i skolan för denna vecka! :)

Första lektionen vi hade var PROV. i inköp och varuhantering. Jävligt tråkigt ämne, och svårt för den delen också.
Gick inte speciellt bra för min del. Jag tror de blir ett IG för mig, men då får väl de ske. :p haha

Just nu gör jag näthandel, så man har gjort bort lite, så man rent börjar halv 11 på onsdagar! :) hehe.


Ikväll blir de fest med Johanna och Daniella! =) Okej med christoffer oxå men han ska vara vår fyllechaffis! :) hehe
Vi ska nog vara hos Rasmus ikväll, men kommer nog dra vidare senare! :) Johanna ska nog troligtvis sova hos mig inatt, det hoppas jag iallafalll! :) hehe

Men vi hörs sen då! :) ha en trevlig VALBORG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0