Rubrik ?

Jag har åssit att göra :o egentligen borde jag göra goode mycket,
men ger inte så mycket nu när johanna och daniella är påväg :p haha.

Min första körlektion gick bara fint :) hon var trevlig och lätt att förstå! ^^
Hon gav mig läxa, men vet inte riktigt vad jag ska göra :o haha.

Jag har grymt ont i magen, känns som att jag håller på att få tillbaka mina kramper i magen :(

Men de löser sig väl, går inte att göra så mycket åt de.-


Men nu ska jag sätta mig vid samhälls en stund ^^


Kommentarer
Postat av: angelica

jo, klart hon kan göra, det finns ett snöre eller band till men du kan se hur det ser ut när du kollar på den ;)

2009-04-22 @ 17:19:29
URL: http://forgivemee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0