Nu är påsklovet slut!

Nu är påsklovet slut, jag har haft ett riktigt roligt lov, spenderats på johannas stuga och varit med massor av trevligt folk! :)
Har även blivit mycket skoter turer! ^^ hehe.

Nu har då skolan börjat om, men de finns ju ett +
8 VECKOR KVAR AV SKOLAN <3 sen sommarlov! =) hehe.

Idag slutade jag kvart över 11 så jag for hem och vilade tills jag blev väckt av Christoffer ;p
och efter ett tag kom helt plötsligt Daniella oxå! ;) hehe.
Så vi spelade lite kort och gick och åt och prata! :) hehe.
Sen for dom en efter en, så nu sitter jag hära och ska snart sätta igång med plugget
eftersom jag har prov imorgon ;)

Jag har lite panik, mne jag vet att om jag börjar nu kommer jag plugga resten av kvällen och det är inte bra för min hjärna
så jag ska he in lite Heroes där emellan! =D haha.

Imorgon kommer det inte hända så mycket speciellt.

- Körlektion
- Nk prov
- troligen dammsuga rummet
- Chilla


haha. Eftersom christoffer jämt brukar komma till mig på tisdagar så brukar jag jämt
ha någoting att göra, men nu ska han plugga varje dag till torsdag för då har han teori prov
och uppkörning! ^^ hehe.

Men nu ska jag nog avrunda och se lite HEROES och plugga! :| hehe

Men ha de så bra ^^ pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0