Måndag!

Idag var en riktigt rolig dag! :) Det började med att jag fick tillbaka mitt prov i NK:B och fick MVG! =D hehe
Sen när dagen var slut for jag och daniella hem till mig för att invänta att christoffer skulle sluta. :p
När man väl gjorde det så for vi till Vikberg och kolla på hundvalparna, och skitsöta var dom! =)
En som jag tror hette HUGO, han hoppa och bet daniella hela tiden xD hahah

Sen när vi for därifrån for vi till graven för att kolla till hur det såg ut och sådär! :)
Efter det bar det av hem till mig tills jag skulle ut och övningsköra med Erica,
så christoffer och Daniella for någerst xD

När jag väl var klar så kom christoffer och hämtade mig hos min pappa, för att jag skulle följa med han när han skulle besikta bilen. Men innan det så for i förbi Ida och Kolle! =) Men sen for vi, och han fick 4 fel. men enligt han var de bara skit fel, ( alltså lätta fel ) hahah xD inte för att jag tyckte det var så lätt men men, det är ju jag det =)

Efter vi varit där for vi direkt tillbaka till öjebyn och fikade hos dom, och det blev att vi stanna där hela kvällen, och spelade Monopol, ( jag var bankrutt först ) fast jag fick massa pengar av alla xD

Vi kanske for hem vid 11 eftersom vi inte hade ätit någon middag, så vid halv 12 började vi göra middagen xD hehe.
Men gott vare. men sen när vi precis ska gå och lägga oss så ringer kolle till christoffer och har fått soppatorsk, så christoffer fick fara och bogsera hem deras bil till öjebyn! ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0