Fredag! =)

När jag vaknade hos christoffer märkte jag att han var borta, så jag började plugga för fulla muggar.
och jag började skicka sms till han för att han skulle komma upp, men han gjorde som sagt aldrig det.
Sen då han kom visade det sig att han hade hjälpt sin morfar med någonting! :p hehe.

Vi gick då ner och åt frukost sen satte vi oss på skotern och for hem till pappa! ^^
Där stannade vi ett tag. Jag satt och pratade med therese lite om min APU i 3:an och vad jag ville bli när jag blev stor.
Men kom inte riktigt fram till någonting vettigt :p hehe

Sen for vi iallafall hem till pappa, så kom johannis ! ^^
Efter ett långt tag kom även clas och sen kom Fredde och hans tjej! ^^

Så jag, christoffer, johanna och clas satte oss och spelade Alias xD FYFAN VAD ROLIGT
Jag höll på att garva ihjäl mig då jag skulle förklara ordet kriga för christoffer, det tog ett tag
innan han kunde lista ut de! ;) haha.

När vi spelat klart det satte vi oss allihopa och spelade utslagspoker och gissa vem som vann?
EH JO JAG? XD haha. är man inte BÄST ?

Efter ett tag for Johanna och Clas så vi spelade en gång till! ;)
Och jag kan ha vunnit med lite fusk? (A) Eller vad säger du christoffer? ;D

Fredde och Sofia for vid 1, så vi gick direkt och la oss! :)

Grymt rolig kväll tack allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Nog kan ja de:D

2009-04-19 @ 10:25:41
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0