Fel skor ;/

Jag hade ju beställt hem dom här skorna som ni kanske kommer ihåg? =)



Och då tänkte jag idag eller så var det igår, att jag skulle få mina skor idag eller imorgon ^^
Och när jag kommer hem så ser jag en nelly påse hänga på dörren, så jag vart ju glad och var
taggad på att pröva mina sommar skor, men då när jag öppnar kartongen hittar jag dom här skorna.



Det var ju inte mina skor :o, och jag HATAR när sånt här händer, och hur kul är de om man måste betala för att skicka tillbaka dom, om de är deras fel att dom skickade fel skor ? Så om jag måste betala för de så kan dom ju kyssa sig själva. Då kommer då inte jag beställa nå mera där. NÄ NU ÄR JAG BESVIKEN.

Och tal på annat

Jag VISSTE att du skulle fjäska på något sätt, jag är less hur du beter dig mot mig,
allting som du säger som du egentligen kanske inte menar men säger det iallafall.
Varför ska allting styras över hur du vill ha de och hur du känner. Du kan ju inte säga
vad som helst till mig, för jag tar det hårdare än du tror.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Fråga min syster om hon vill köpa dem, tror hon varit ute efter sånna xD dom var ju inte alls så fula :P

2009-04-09 @ 10:39:53
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0