Måndag

Nu har veckan börjat om och en dryg måndag ;/  Dagen började med en väldigt dålig hårdag sen teckenspråk. Att gå teckenspråk är som att vilja ta självmord fyfan alltså. Men slutade ändå 12.10 så de gick väl bra. Då började jag gå hem men då ringde mamma och ville att vi skulle fara och äta lunch tillsammans. Sen for man hem och sov ett tag tills christoffer kom så vi såg lite film och myste. Men han var tvungen fara vid 17.00 för att hjälpa hans pappa med att ta ner nå staket från hortlax så då blev jag själv till 20.00 då mamma kom hem från jobbet. Medans låg man och såg "another cinderella story, camp rock och step brothers", och nu ligger jag hära och ser "myseriet på greveholm" fan vad bra julkalender alltså! =)

Imorgon blir det en månad med christoffer, känns som att de har gått jätte sakta xD
Men jag tkr om han lika mkt än! :)<3 tihi
Han är den enda på länge jag inte letat fel lr någonting på, så han är speciell.
Och att han står ut med mig fast jag mår som jag mår just nu! 
Så tack gulle <3

Imorgon blir det att fara med daniella och bli fixad för fotning sen ska man till syster för att kolla igenom några tatueringar som vi funderar på att göra (; och blir även att natta över dära ;) 





Du är underbar grabben <3
  
   


Kommentarer
Postat av: Daniella

Ni är sötaste paret i stan ;)

2008-11-27 @ 10:45:16
URL: http://youdrivemecrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0