Torsdag-Fredag

Torsdag- Idag slutade vi kring halv 12 så då gick jag och Daniella hem till mig, och jag gick direkt in i duschen för att sen vid 3 fara till Christoffer, men vid 1 så ringer Danne att han är på väg att hämta mig, så jag och daniella får kasta i oss mackorna och sen bar det av för mig till Skuthamn. Och eftersom christoffer håller på att flytta så fick jag stå ut och se på medans eftersom det är ingen ide för mig att hjälpa eftersom jag verkligen inte har några muskler alls ^^ haha
Men sen for vi iaf iväg till doms nya hus, och det var ju inte LITE STORT. oh herrejävlar alltså :) nog tror jag ändå dom kommer trivas där nog, men lite långt bort bara :(. Men sen for vi iaf och köpte tårta som vi senare skulle fika för pojken fyllde även 18 år :) och efter vi köpt tårtan for vi och hämtade hans mamma från jobbet! sen for vi hemmåt för där var Danne och Vikberg! =) vi satt i soffan ett tag och prata sen vart det fika! =) Senare kom Jonas så vi fick lite mer sällskap, även Christoffers bror kom dit och någon mer xD men vem vet jag inte XD hahah, men iaf efter fikat tog vi en lång pratstund i hans rum och sen drog vi vidare till norrfjärden för att hämta upp Josse, och vikberg den jäveln stack från oss :p haha 
Men iaf när vi hämtat josse så for vi ut och körde bil, Danne kom på att vi skulle fara till hans stuga och köra ut på isen, men han såg nämligen inte att det inte var plogat så vi fastnade ^^ hahaha och dom tyckte att jag skulle hjälpa till att putta bilen :| men inte är de så lätt om typ en 10 åring vinner över mig i armbrytning xD hahaha det är fan pinsamt på samma gång ^^ men nu ska vi inte prata bort oss.!  vi for sen tillbaka till Josse och  satt där och hade det trevligt och sen drog vi hemåt.

Fredag- Nu är ju inte klockan så mkt så jag har ju inte gjort så mkt idag, men är dålig på att uppdatera eftersom jag har ingen dator hemma, isf blir det på skolan lr hemma hos pappa! =) men iaf, ikv blir det FEST! =) Med johanna, pernilla och elin! :) vi ska börja hemma hos johanna och sjunga och spela! , dte kommer bli kul känner jag på mig, och dessutom blir det en fest UTAN killar! ;) det kan nog bli kanon !=) Men kanske skriver en uppdatering hos johanna ikv om jag kommer ihåg det! men ha en trevlig helg iaf! =) PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0