Tordag-Fredag

Torsdag- Det vart en kort dag i skolan jag slutade halv 12 så då kom farmor och hämtade mig, vi for ner till Statoil för att köpa lite grejer för att hon skulle göra plättar till mig :) Då när vi kom hem, trycker hon i mig först ett winerbröd sen 2 plättar och då vart jag PROPPMÄTT ska jag ta och informera xD Sen då gick jag och la mig i soffan och vilade ett tag! ;) sen kommer farmor och trycker i mig frukt och sen after eight xD så de var min mat för dagen :p haha sen kom pappa vid halv 5 för att vi skulle till Therese (grattis 36 år) så var vi där till 7-halv 8 sen for jag vidare till Danne där pojje var och där spelade dom gh som danne hade köpt, dom satt från halv 4 till 12 (då har man lite att göra) HAHAHA, men jag och Danne kom även fram att jag är bättre än Pojje i GH så jag känner mig stolt ;) han tyckte det var pinsamt att en tjj var bättre än han ;) hahah därför var det extra kul att spela ^^ där borta kom även vikberg och johanna förbi och hälsade på! :) vi hade riktigt trevligt :) Sen vid 12 skjuttsade Danne hem mig och pojje till min pappa och jag gick direkt in i duschen och sen la vi oss och såg film! riktigt mysigt var det! (;

Fredag- Christoffer väckte mig halv 10 och glad vart jag inte, jag vaknade av att någon pilla mig i örat och såklart var det ju han som gjorde det. Och han hade lovat att inte väcka mig, men gjorde det iaf. haha xD men jag tkr ju om han iaf :p haha
Vi la oss och såg klart fimen som vi somnade till igår och sen gick jag och brännde en skiva som vi ska ha ikväll  (PARTY) Sen vid kvart i 12 så for Christoffer hem för att släppa ut hundarna och så. Och nu är det bara för mig att börja tagga för ikv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0