Måndag-Tisdag-Onsdag

 Måndag- Det hände inte så mkt i måndags, jag var först med daniella och sara sen vid halv 5 for jag, erica och pappa och åt på ängeln :) sen for vi förbi davids grav (min storebror) för att han skulle ha fyllt 21 år. sen for vi till nolia för att det var dags för mig att börja övningsköra ;) och det gick faktiskt bra, jag körde sen till sporthallen för att erica skulle ha innebandy sen for jag och pappa vidare, jag körde först hem till farmor på nötön, sen for vi till tessan och sen vidare in mot stan vi skulle förbi shell för det var nå tjorv med någon bil så fick vänta där ett tag och sen for vi vidare till öjebyn för att hälsa på tomas halin :) sen bar vi hos hem! :) var då himlade kul att köra bil för första gången! ;) klockan var vid 10 och dagen tidigare hade jag sovit 3-4 timmar så tänkte lägga mig tidigt men sen ringde josse så jag prata med henne i 30 min sen ringde jag upp christoffer och prata med han i ungefär 20 min så vart senare än jag tänkt mig ;)

Tisdag- Då var jag med sara och det blev för oss att fara till johanna, och dit fick jag såklart köra ;) tihi vi var där till ungefär 7 sen skjutsade jag hem henne till sin mamma och då körde jag vidare till Munksund där pappas kompis skulle av, sen bar det av till skuthamn och sov hos christoffer (: Jag hade nyss kommit så kom Danne och var med oss ett tag sen så fick danne ett samtal av kakan som hade kört fast på isen på fårön så då for vi dit och hjälpte till. och tro inte att jag gick ut ur bilen, det var SVIN KALLT ute. Så sen for vi tillbaka till dannes pappas tjej med bilen som vi hade fått låna, så vi stanna kvar där ett tag och fikade! :) sen skjutsade danne oss till christoffer och när vi kom till han la vi oss i sängen och bara myste! :)

Onsdag- Vi fick hämtning vid 09.15 av vikberg till skolan. Så gick jag skola till halv 12 typ ;) Då när pappa skulle hämta mig så såg jag sara vid busskuren så då fick hon följa med till mig :) Så när vi kom hem så prata vi och åt lite, sen körde jag in till stan och tankade och lämnade av sara, sen for jag mot skolan igen för att hämta upp johanna :) och när vi kom hem, började vi ladda ner lite musik för fredagen! ;) och ikv vet jag inte om det händer speciellt mkt :) kan ju hoppas fredrik kommer förbi ett tag och är social med mig, annars kommer jag fan somna! xD


Daniella tack för att du ställer upp för mig i alla väder <3


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det vet du att jag ALLTID kommer göra! För du betyder så mkt för mej<3

2008-12-03 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0