i want to have you by my side <3

TISDAG;
Idag vaknade jag och Christoffer vid halv 10 tror jag, men vi stanna kvar i sängen och såg film. Eller han såg film jag typ sov xD haha. Men sen vid 1 gick vi upp och åt frukost, och senare for han hem! :( Så efter ett tag gjorde jag mig klar och packa ihop grejerna för att fara till pappa. Vi har sett lite film och spelat kort :) det har varit kul, men tråkigt att sova själv för första gågen på 2 och 1/2 vecka :( men så kan de va! :D det är ju bara 1 natt så :D för imorgon ska jag sova med christoffer :) Ska nog sätta mig och se någon film lr nå, för jag kan inte sova ;/

Mormor, jag vet att det inte är länge kvar nu, och jag vet att jag är dålig på att hälsa på och höra av mig. Jag skämms rent över det :(   Men jag älskar dig verkligen, du kunde inte ha gjort någonting bättre. Du har alltid ställt upp för mig och alltid varit positiv. Jag talar från min mammas sida oxå för mormor är den enda hon någonsin har kunnat prata så mkt med, och jag vet att det kommer bli tufft. Men jag vet att du kommer vaka över oss <3




Daniella, det har alltid varit någonting speciellt mellan dig och mig. Vi behöver inte vara med varandra varje dag för att ha så bra kontakt som vi har. Jag vet att våran vänskap är värd guld och även sällsynt. Jag har känt dig sen 6:an och jag är glad att jag kom in i din klass då, för du har gjort mitt liv till någonting bättre. Du är guld värd. tack för att du finns <3

När jag grät så torkade jag tårarna.   När jag ramlade så klev jag upp igen.  När jag blev sviken så gick jag vidare.   När mitt liv rasade samman så byggde jag upp det igen.   Men om jag skulle förlora dig så skulle tårarna få rinna.   Då kliver jag inte upp igen.   Då går jag inte vidare då låter jag mitt liv förbli rasat,   jag älskar dig, på riktit vännen v]

Johanna, jag kan vara med dig i en vecka i sträck men ändå ha lika kul, och det är så det ska vara. Jag är glad att du och jag spenderar så mkt tid till varandra för vi behöver inte göra någonitng speciellt så har vi ändå kul. Du har alltid gjort ditt bästa för att jag ska bli glad om jag varit ledsen. Tack sötnos jag älskar dig <3




Pernilla, du och jag har inte varit kompisar så himla länge, kanske typ snart 1 halvår lr nå. Men känns som att jag känt dig hela mitt liv, du vet så mkt, och du vet hur jag fungerar. Jag har alltid kul med dig sötnos. Vi har alltid kul vad vi än gör. Vi kanske inte har varit med varandra så mkt på sisstone, men det kommer ändras. tack söt <3






Christoffer, tack för att du kommit in i mitt liv, alla mina nära ser hur bra jag mår fast jag egentligen inte gör det. Men du vet verkligen vad du ska göra för att få mig glad. Jag har alltid trevligt med dig, och det har aldrig känts såhär bra förr. Tack sötnos, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0