Fredagkväll-Lördag-Söndag

Fredagkväll- Vi började några tjejer hos johanna med att äta pizza och göra oss klara för att allt folk skulle komma vid 7 :)
Men kvällen vart inte lång för mig tyvärr jag barkade tidigt, och tack alla som hjälpte mig den kvällen, det är guldvärt <3
Jag kommer som sagt inte ihåg någonting från i fredags bara vad folk har berättat för mig.

Lördag- Var bakis som ett cp så johanna fick komma hit på sin födelsedag, vi mös och såg film sen for vi och var med madde, jonas, pojje och danne sen kom vikberg och johanna förbi ett tag så v i for ut och åkte bil. ;)

Söndag- idag har det inte hänt så mkt, vid 4 for jag, pappa och farmor förbi mormor och gav henne lite äppelkaka och vid halv 6 kom pappa och hämtade upp oss så for vi hem. Så vid halv 8 kommer mamma och hämtar mig för vid 8 kommer josse så ska vi sätta oss och prata lite :)


Tack Daniella, Christoffer och Johanna som jag vet hjälpte mig i fredags <3






Tack gumman för bilden <3


Kommentarer
Postat av: Daniella

Var så lite så, så kul och ha minnen med dig och mig på! En bild säger mer än tusen ord! <3

2008-12-16 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0